Persreizen

VisitSweden is journalisten en redacties graag behulpzaam bij het realiseren van persreizen naar Zweden. Jaarlijks organiseert VisitSweden in samenwerking met Zweedse partners een aantal individuele- en groepspersreizen.

Kosten persreis
Bij het organiseren van persreizen probeert VisitSweden de kosten zoveel mogelijk te voldoen via sponsoring van bijvoorbeeld luchtvaartmaatschappijen, plaatselijke VVV´s en hotelketens. De plaatselijke VVV organiseert meestal het programma op locatie. VisitSweden kan echter niet garanderen dat alle kosten voor een persreis gesponsord worden.

Voorwaarden
Neem je deel aan een door VisitSweden georganiseerde persreis, dan is publicatie binnen een jaar verplicht.
Is de persreis geheel of gedeeltelijk gesponsord, dan is vermelding van (minimaal) de websites van de sponsors in de publicatie verplicht.
Ben je werkzaam als freelancer, dan vereist VisitSweden een akkoord van de opdrachtgever op de aanvraag voor een persreis.

Heb je vragen over persreizen naar Zweden, neem dan contact op met onze PR Manager, Pauline van den Brandhof via: pauline.brandhof@visitsweden.com