donderdag 3 januari 2013

Zweedse Campinggids 2013 is uit

De 30e uitgave van de nieuwe campingcatalogus ”Camping in Sweden” is uit. Hierin vind je de grootste selectie van campings en vakantiehuisjes in Zweden. Ook staat er praktische informatie in over het land en uitgebreide informatie (openingstijden, routebeschrijving en faciliteiten) over de bijna 500 campings in Zweden die aangesloten zijn bij SCR, de Zweedse Campingbond. Bestel de campinggids online op visitsweden.com of neem hem mee als je op de Vakantiebeurs in Utrecht bent. De Vakantiebeurs is van 9-13 januari 2013, SCR staat in stand 10.B039.

Over SCR

De Zweedse campingbond (SCR) is de branche- en marktorganisatie voor camping- en vakantiehuiseigenaren in Zweden. Sinds 1967 promoot SCR Zweedse campings in Zweden en in het buitenland, en geeft leden advies en opleidingsmogelijkheden. www.camping.se, www.stuga.nu

NOOT VOOR DE REDACTIE (niet voor publicatie):

Voor meer informatie over Zweden, over VisitSweden of over persreizen naar een van de Zweedse campings kun je contact opnemen met:
Pauline van den Brandhof, PR-manager VisitSweden
telefoon +31 (0)20 – 520 61 25
mobiel +31 (0)6 12 663 647
e-mail pauline.brandhof@visitsweden.com,
Twitter: VisitSweden NL, Facebook:VolgZweden
Beeldmateriaal van Zweden? Ga naar http://imagebank.sweden.se/

OVER VISITSWEDEN

VisitSweden is een communicatiebureau met als doel om het merk Zweden te promoten en om Zweden internationaal te promoten als een toeristische bestemming. VisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen en heeft door haar aanwezigheid op 12 buitenlandse markten gegronde kennis over de reisvoorkeuren en kennisniveau’s van deze doelgroepen. Om de impact van onze marketing te maximaliseren, selecteren wij de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep via het juiste marketingkanaal.

VisitSweden is evenredig eigendom van de Zweedse staat, het Ministerie van Economische Zaken en een groot aantal bedrijven in de Zweedse Toeristische sector. Buitenlandse bezoekers besteden jaarlijks gemiddeld 87,1 miljard kronen in Zweden, wat meer is dan de gezamenlijke inkomsten van de Zweedse uitvoer van personenauto’s, ijzer en staal bij elkaar. De toeristische sector biedt werkgelegenheid aan ongeveer 162.000 mensen (op basis van 1/1 FTE’s). Bron: Tillväxtverket, 2010.

Advertenties: