maandag 10 juni 2013

Prijsuitreiking VisitSweden Facebook-wedstrijd

Vijf gezinnen winnen reis naar Midden-Zweden
Prijsuitreiking VisitSweden Facebook-wedstrijd

Een gezin uit Ede, Dokkum, Hoorn en Leiden en de vijfde winnaar wordt begin juni bekend gemaakt, gaan in de zomervakantie met hun gezin op vakantie naar Midden-Zweden. Deze tweeweekse reis wonnen zij door deel te nemen aan een Facebook-wedstrijd van het landenbureau VisitSweden. Op woensdag 12 juni nemen de winnaars de prijs in ontvangst op het kantoor van VisitSweden in Amsterdam.

Deze wedstrijd, waarbij iedere dag een vraag over Zweden beantwoord moet worden, is  onderdeel van de campagne "Kom je Buiten Spelen". Degene die aan het einde van de maand de meeste vragen goed had wint een reis naar Midden-Zweden. De regio’s waar de winnaars heengaan zijn: Jämtland, Härjedalen, Dalarna, Gävleborg en The Heart of Sweden. De reis bestaat uit verblijf in twee Zweedse stuga’s (Zweedse cottages), veerbootovertocht en benzinegeld.

Prijsuitreiking
Op woensdag 12 juni ontvangen de winnaars een cheque die fungeert als waardebon voor hun reis naar Zweden. VisitSweden nodigt de winnaars, onder het genot van een Zweedse ‘fika’,  met hun gezin uit om de prijs in ontvangst te nemen.

Wanneer: woensdag 12 juni 2013
Waar: Herengracht 252 II, Amsterdam
Tijdstip: 15.30 – 16.30 uur

Midden-Zweden, kom je buiten spelen?
De wedstrijd liep van januari en tot en met mei en leverde vijf winnaars op. De laatste winnaar maakt VisitSweden begin juni bekend. Op http://www.komjebuitenspelen.nl/ is meer te lezen over de campagne.

Pers is van harte uitgenodigd aanwezig te zijn bij deze bijeenkomst. Graag even aanmelden bij:
Tobias Sjövall, trainee.nl@visitsweden.com, +31 20 52 06 120. Beeldmateriaal is beschikbaar.

NOOT VOOR DE REDACTIE (niet voor publicatie):
Voor meer informatie over Midden-Zweden als vakantiebestemming en de campagne Midden-Zweden, kom je buiten spelen? kunt u contact opnemen met:
Pauline van den Brandhof, PR-manager VisitSweden
telefoon +31 (0)20 – 5206125 of +31 (0)6 – 12 66 36 47
e-mail pauline.brandhof@visitsweden.com
Facebook: Volg Zweden (VisitSweden NL)
Twitter: @VisitSweden.

OVER VISITSWEDEN
VisitSweden is een communicatiebureau met als doel om het merk Zweden te promoten en om Zweden internationaal te promoten als een toeristische bestemming. VisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen en heeft door haar aanwezigheid op 12 buitenlandse markten gegronde kennis over de reisvoorkeuren en kennisniveau’s van deze doelgroepen. Om de impact van onze marketing te maximaliseren, selecteren wij de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep via het juiste marketingkanaal. VisitSweden is evenredig eigendom van de Zweedse staat, het Ministerie van Economische Zaken en een groot aantal bedrijven in de Zweedse Toeristische sector. Buitenlandse bezoekers besteden jaarlijks gemiddeld 87,1 miljard kronen in Zweden, wat meer is dan de gezamenlijke inkomsten van de Zweedse uitvoer van personenauto’s, ijzer en staal bij elkaar. De toeristische sector biedt werkgelegenheid aan ongeveer 162.000 mensen (op basis van 1/1 FTE’s). Bron: Tillväxtverket, 2010.

Advertenties: