donderdag 31 januari 2013

Wie wint de ‘all inclusive’ reis naar Midden-Zweden?

VisitSweden reikt vrijdag 1 februari de eerste ‘all inclusive’ reis uit aan degene die de meeste vragen goed heeft bij de quiz van VisitSweden op Facebook. De wedstrijd is een van de onderdelen in de campagne 'Kom je buiten spelen?' waarin Midden-Zweden als all-inclusive bestemming maar dan op z’n Zweeds wordt gepromoot. Aan de Facebookwedstrijd kan men gedurende vijf maanden meedoen. VisitSweden post de ‘vraag van de dag’ waarbij vijf all-inclusive-familie-vakanties worden weggegeven aan degenen met de meeste goede antwoorden. Om het nog spannender te maken en het spel in leven te houden, telt VisitSweden de laatste maand (mei) alle punten bij elkaar op, om vervolgens een totaal score te krijgen van alle gespeelde maanden en hieruit een winnaar te trekken.

Midden-Zweden als all-inclusive bestemming

Met Midden-Zweden all-inclusive, maar dan op z’n Zweeds, wordt een andere manier van all inclusive bedoeld: zwem in een van de duizenden meren of stap in een kano voor een meerdaagse tocht (aqua-paradijs). Maak een kampvuur en bak je zelf gevangen vis of eet zelf geplukte bessen (all-inclusive buffet). Of trek de naaldbossen in op zoek naar de koning van het woud, de eland (animatieteam). Midden-Zweden met de regio’s Jämtland Härjedalen, The Heart of Sweden, Dalarna en Hälsingland & Gästrikland is hét vakantieland voor actieve gezinnen, je hoeft het alleen nog maar te ontdekken.

Geen winnaar toch naar Midden-Zweden?

Degenen die jammer genoeg geen ‘all inclusive’ reis hebben gewonnen kunnen via de reisaanbieders Buro ScanBrit, Stena Line en Pharos Reizen    een unieke reis boeken naar Midden-Zweden. Voor de campagne is VisitSweden naast de ontwikkeling van de all-inclusive campagne een samenwerking aangegaan met TV-zender RTL voor een commercial over Midden-Zweden. Deze is tot vanavond te zien op alle kanalen van RTL. Daarnaast is de commercial te zien via de VisitSweden pre-roll banners en VisitSwedens Youtube kanaal.

NOOT VOOR DE REDACTIE (niet voor publicatie):

Voor meer informatie over Zweden, over VisitSweden of over persreizen naar een van de Zweedse campings kun je contact opnemen met:
PR-manager VisitSweden
telefoon +31 (0)20 – 520 61 25, mobiel +31 (0)6 12 663 647
e-mail pauline.brandhof@visitsweden.com
Twitter: VisitSweden NL
Facebook:VolgZweden
Beeldmateriaal van Zweden? Ga naar http://imagebank.sweden.se/

OVER VISITSWEDEN

VisitSweden is een communicatiebureau met als doel om het merk Zweden te promoten en om Zweden internationaal te promoten als een toeristische bestemming. VisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen en heeft door haar aanwezigheid op 12 buitenlandse markten gegronde kennis over de reisvoorkeuren en kennisniveau’s van deze doelgroepen. Om de impact van onze marketing te maximaliseren, selecteren wij de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep via het juiste marketingkanaal.

VisitSweden is evenredig eigendom van de Zweedse staat, het Ministerie van Economische Zaken en een groot aantal bedrijven in de Zweedse Toeristische sector. Buitenlandse bezoekers besteden jaarlijks gemiddeld 87,1 miljard kronen in Zweden, wat meer is dan de gezamenlijke inkomsten van de Zweedse uitvoer van personenauto’s, ijzer en staal bij elkaar. De toeristische sector biedt werkgelegenheid aan ongeveer 162.000 mensen (op basis van 1/1 FTE’s). Bron: Tillväxtverket, 2010.

Advertenties: