zondag 13 januari 2013

MIDDEN-ZWEDEN ALS ALL-INCLUSIVE BESTEMMING

Campagne VisitSweden ‘Kom je buiten spelen?’ van start

Veel journalisten zullen verbaasd opgekeken hebben toen er het weekend na Kerst een fotoalbum op hun deurmat viel met daarin een fotoalbum van een andere familie. Op de laatste pagina van het fotoalbum kwam de journalist tot de ontdekking dat het om een campagne van VisitSweden gaat. VisitSweden wil op deze ludieke manier laten zien hoe mooi Midden-Zweden is.

Met het versturen van verkeerd geadresseerde fotoalbums brengt VisitSweden de nieuwe campagne 'Kom je buiten spelen' onder de aandacht waarin Midden-Zweden als all-inclusive bestemming - maar dan op z’n Zweeds - wordt gepromoot. Op 8 januari, de eerste (vak)dag van de Vakantiebeurs in Utrecht, gaat de campagne ‘Midden-Zweden, kom je buiten spelen?’ officieel van start.

Midden-Zweden als all-inclusive bestemming

Met Midden-Zweden all-inclusive, maar dan op z’n Zweeds wordt een andere manier van all inclusive bedoeld: zwem in een van de duizenden meren of stap in een kano voor een meerdaagse tocht (aqua-paradijs). Maak een kampvuur en bak je zelf gevangen vis of eet zelf geplukte bessen (all-inclusive buffet). Of trek de naaldbossen in op zoek naar de koning van het woud, de eland (animatieteam). Zoals te zien op de foto’s in het fotoalbum is Midden-Zweden hét vakantieland voor actieve gezinnen, je hoeft het alleen nog maar te ontdekken.

Kijk op www.komjebuitenspelen.nl voor meer informatie.

NOOT VOOR DE REDACTIE (niet voor publicatie):

Voor meer informatie over Zweden, over VisitSweden of over persreizen naar Zweden kun je contact opnemen met:
Pauline van den Brandhof, PR-manager VisitSweden
telefoon +31 (0)20 – 520 61 25, mobiel +31 (0)6 12 663 647
e-mail pauline.brandhof@visitsweden.com
Twitter: VisitSweden NL
Facebook:VolgZweden.
Beeldmateriaal van Zweden? Ga naar http://imagebank.sweden.se/

OVER VISITSWEDEN

VisitSweden is een communicatiebureau met als doel om het merk Zweden te promoten en om Zweden internationaal te promoten als een toeristische bestemming. VisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen en heeft door haar aanwezigheid op 12 buitenlandse markten gegronde kennis over de reisvoorkeuren en kennisniveau’s van deze doelgroepen. Om de impact van onze marketing te maximaliseren, selecteren wij de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep via het juiste marketingkanaal.

VisitSweden is evenredig eigendom van de Zweedse staat, het Ministerie van Economische Zaken en een groot aantal bedrijven in de Zweedse Toeristische sector. Buitenlandse bezoekers besteden jaarlijks gemiddeld 87,1 miljard kronen in Zweden, wat meer is dan de gezamenlijke inkomsten van de Zweedse uitvoer van personenauto’s, ijzer en staal bij elkaar. De toeristische sector biedt werkgelegenheid aan ongeveer 162.000 mensen (op basis van 1/1 FTE’s). Bron: Tillväxtverket, 2010.

Advertenties: