maandag 21 mei 2012

Al ruim 2000 virtuele bomen geplant

Sinds eind maart loopt de Plant-een-boom actie van vruchtensapfabrikant Healthy People waarmee mensen – door het planten van een virtuele boom - een reis naar Midden-Zweden kunnen winnen. Inmiddels zijn er al 2050 bomen geplant. En er komen iedere dag 50 tot 60 bomen bij. De actie loopt nog tot eind juli.
Healthy People en VisitSweden hebben voor deze actie de handen ineen geslagen, omdat zij samen een duurzame planeet nastreven.

Win een reis naar Midden-Zweden
Op de vruchtensappakken (smaken granaatappel, granaatappel framboos en cranberry) van Healthy People staat een unieke actiecode waarmee mensen een virtuele boom kunnen planten. Door de actiecode in te vullen op internet maken ze kans op een reis naar Midden-Zweden.

Bomen in Zweden
Voor Healthy People is een Healthy Planet erg belangrijk. Voor het hout dat gebruikt wordt voor de verpakkingen worden in Zweden voortdurend nieuwe bomen teruggeplant. Het ideale reisdoel voor de prijswinnaars van deze actie is dan ook een reis voor het hele gezin naar bosrijk Midden-Zweden. Andere prijzen zijn een midweek bij Het Betere Boerenbed of vrijkaarten voor klimpark Fun forest.

Houd de pakken nog tot eind juli scherp in de gaten en doe mee!

Noot voor de redactie (niet voor publicatie): voor meer  informatie over Zweden als vakantiebestemming of voor meer over VisitSweden, kunt u contact opnemen met:

Pauline van den Brandhof, PR-manager VisitSweden
vaste telefoon +31 (0)294 – 41 66 50 (kies 3)
mobiel +31 (0)6 – 12 663 647
e-mail pauline.brandhof@visitsweden.com
Facebook: Volg Zweden (VisitSweden NL)
Twitter: @VisitSweden.

OVER VISITSWEDEN
VisitSweden is een communicatiebureau met als doel om het merk Zweden te promoten en om Zweden internationaal te promoten als een toeristische bestemming. VisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen en heeft door haar aanwezigheid op 12 buitenlandse markten gegronde kennis over de reisvoorkeuren en kennisniveau’s van deze doelgroepen. Om de impact van onze marketing te maximaliseren, selecteren wij de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep via het juiste marketingkanaal.

VisitSweden is evenredig eigendom van de Zweedse staat, het Ministerie van Economische Zaken en een groot aantal bedrijven in de Zweedse Toeristische sector. Buitenlandse bezoekers besteden jaarlijks gemiddeld 87,1 miljard kronen in Zweden, wat meer is dan de gezamenlijke inkomsten van de Zweedse uitvoer van personenauto’s, ijzer en staal bij elkaar. De toeristische sector biedt werkgelegenheid aan ongeveer 162.000 mensen (op basis van 1/1 FTE’s). Bron: Tillväxtverket, 2010.

VisitSweden | Flevolaan 4 | 1382 JZ | Weesp | Tel 0294 - 41 66 50 | Fax 0294 – 41 51 69| www.visitsweden.com

Advertenties: