maandag 30 juli 2012

Plant een boom en win en reis naar Zweden

Plant-een-boom en maak kans op een reis naar Midden-Zweden
Vruchtensapactie van Healthy People in samenwerking met VisitSweden gestart

Vanaf deze week liggen vruchtensappakken van Healthy People in de schappen van supermarkten met de zogeheten Plant-een-boom actie. Elk pak heeft een unieke actiecode om een virtuele boom te planten en kans te maken op een reis naar Midden-Zweden. Het initiatief is ontstaan in het kader van het 5-jarig bestaan van Healthy People. Healthy People en VisitSweden hebben de handen ineen geslagen omdat zij samen een duurzame planeet nastreven. Deze actie maakt deel uit van de campagne ‘Kom je buiten spelen’ die consumenten kennis laat maken met de bosrijke speeltuin die Midden-Zweden heet.

Plant-een-boom actie
Op de pakken granaatappel, granaatappel framboos en cranberry staat een unieke actie code. Consumenten kunnen met deze actiecode naar de website, planten een virtuele boom en maken kans op de hoofdprijs: een reis met het hele gezin naar Midden-Zweden. Om het duurzame karakter van de verpakking te onderstrepen is Healthy People een samenwerking aangegaan met VisitSweden. In de bossen van Zweden wordt het voor de verpakkingen gebruikte hout teruggeplant. Het passende reisdoel is dan ook het bosrijke Midden-Zweden.
De actie loopt tot en met eind juli 2012. Ander prijzen die consumenten kunnen winnen zijn een midweek bij ‘Het Betere Boerenbed’ of vrijkaarten voor klimpark Fun Forest.

Speeltuin Midden-Zweden
VisitSweden promoot met de campagne ‘Kom je buiten spelen?’ de provincies Jämtland Härjedalen, The Heart of Sweden, Dalarna en Gävleborg, ook wel aangeduid als Midden-Zweden. Deze regio is een groot vakantieavontuur voor het hele gezin. De betoverende landschappen, de aanwezigheid van veel water, de vriendelijke Zweden, de uitstekende faciliteiten en de mogelijkheid om altijd en overal op avontuur te gaan, maken een vakantie in Midden-Zweden onvergetelijk. Welke leeftijd de kinderen ook hebben, reizen is hier eenvoudig en aangenaam. Reisafstand is geen beperking, Midden-Zweden is niet verder rijden dan Zuid-Europa!

Zweden is een outdoorland bij uitstek. Kanovaren, mountainbiken, wandelen, raften, vissen, zeilen, paardrijden, vlotvaren, dierensafari’s en survivaltraining in de Zweedse ongerepte natuur is alles mogelijk. Karakteristiek voor Zweden zijn de lange, lichte zomernachten.

Kijk op www.healthypeople.nl/planteenboom voor meer informatie over de consumenten actie
Kijk op www.komjebuitenspelen.com voor meer informatie over de ‘Kom je buiten spelen?’ campagne

Noot voor de redactie (niet voor publicatie): voor meer  informatie over Zweden als vakantiebestemming of voor meer over VisitSweden, kunt u contact opnemen met:

Pauline van den Brandhof, PR-manager VisitSweden
vaste telefoon +31 (0)294 – 41 66 50 (kies 3)
mobiel +31 (0)6 – 12 663 647
e-mail pauline.brandhof@visitsweden.com
Facebook: Volg Zweden (VisitSweden NL)
Twitter: @VisitSweden.

OVER VISITSWEDEN
VisitSweden is een communicatiebureau met als doel om het merk Zweden te promoten en om Zweden internationaal te promoten als een toeristische bestemming. VisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen en heeft door haar aanwezigheid op 12 buitenlandse markten gegronde kennis over de reisvoorkeuren en kennisniveau’s van deze doelgroepen. Om de impact van onze marketing te maximaliseren, selecteren wij de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep via het juiste marketingkanaal.

VisitSweden is evenredig eigendom van de Zweedse staat, het Ministerie van Economische Zaken en een groot aantal bedrijven in de Zweedse Toeristische sector. Buitenlandse bezoekers besteden jaarlijks gemiddeld 87,1 miljard kronen in Zweden, wat meer is dan de gezamenlijke inkomsten van de Zweedse uitvoer van personenauto’s, ijzer en staal bij elkaar. De toeristische sector biedt werkgelegenheid aan ongeveer 162.000 mensen (op basis van 1/1 FTE’s). Bron: Tillväxtverket, 2010.

VisitSweden | Flevolaan 4 | 1382 JZ | Weesp | Tel 0294 - 41 66 50 | Fax 0294 – 41 51 69| www.visitsweden.com

Advertenties: