donderdag 24 maart 2011

Persnieuwsbrief maart 2011

Korting met Zweedse campingpas

Kom kamperen in Zweden en profiteer van de extra kortingen die je krijgt met de Camping Card Scandinavia. De speciale pas van de Zweedse campingbond (SCR) geeft je namelijk nog gemakkelijker toegang tot het allerbeste dat het land te bieden heeft: een topklassecamping én de mogelijkheid om met korting uitjes te beleven met het hele gezin. Breng bijvoorbeeld een bezoek aan het Nils Holgerssons Värld attractiepark of ga naar het waterpark Tosselilla Sommarland met verschillende soorten zwembaden en talloze glij- en wildwaterbanen. Ook Glasriket, het Koninkrijk van de glasblazerij geeft je korting.

Via www.camping.se bestel je eenvoudig de Camping Card Scandinavia. Voor 140 SEK is het een toegangsticket tot 500 SCR aangesloten campings in Zweden. De kaart is ook geldig in Denemarken, Finland en Noorwegen en de 16 andere Europese landen.

Swedish Cycling start met ebikes

Swedish Cycling, een van de grootste fietsvakantieaanbieders in Zweden, start met de verhuur van ebikes bij een aantal reizen. Deze ebikes, de zogenaamde elektrische fiets met accu en een aandrijfsysteem zijn van het sportieve fietsmerk Trek. Fietsen in Zweden wordt nog aangenamer en de heuvel op trappen is ineens weer leuk. Bekijk de reizen en de ebikes op www.swedishcycling.se, en/of volg Swedish Cycling via Twitter: @swedishcycling

Helsingborg interessante cruisebestemming

De Zweedse plaats Helsingborg is uitgeroepen tot de "Most Improved Destination" door het internationale cruise tijdschrift Dream World Cruise Destination. Andreas Eriksson van de haven van Helsingborg geeft aan erg trots te zijn op deze prijs. Hij is blij dat Helsingborg internationaal beloond is als meest interessante cruise-bestemming van Noord-Europa. De prijs wordt uitgereikt op 's werelds grootste cruise tentoonstelling, Cruise Shipping Miami, die momenteel plaatsvindt in Miami Beach, Florida. Voor meer informatie over een cruise kijk op www.helsingborg.se.

Advertenties: