Culinaire avonturen in West Zweden

Op kreeftsafari langs de kust van Noord Bohuslän

Voor liefhebbers van kreeft is een kreeftsafari het ultieme, culinaire genot. Geïnteresseerden kunnen vanaf eind september mee op kreeftsafari langs de kust van Hunnebostrand in het noorden van de provincie Bohuslän.
De safari duurt in totaal zo´n vier uur. De gasten krijgen speciale, zeewaardige overals en laarzen aan voor aan boord en helpen mee met de vangst van zeekreeft. wie wil kan na afloop van de zeereis een viergangen diner van de al dan niet eigen gevangen kreeft eten in een van de kreeftrestaurants langs de westkust van Zweden. In Hunnebostrand kunnen gasten bovendien een rondleiding krijgen door het nabijgelegen kreeftmuseum en de kreeftacademie.

Dineren tussen de wolven

Dineren tussen de wolven is één van de absolute hoogtepunten in dierentuin ‘Nordens Ark’- oftewel Ark van het Noorden. In deze dierentuin, zijn de dieren uit het noorden van Europa in hun eigen leefomgeving te zien. Nordens Ark is gelegen aan de prachtige, rotsachtige westkust van Zweden ook in Hunnebostrand. Behalve dineren met uitzicht op het wolvenverblijf, is de dierentuin een zeer geschikte locatie voor zakelijke meetings en evenementen.