19. syyskuuta 2012

Åreen suorin lennoin Suomesta

Åre, Skandinavian alppihiihdon moderni keskus, tunnetaan pitkästä historiastaan ja kansainvälisestä ilmapiiristään. Loistavien hiihtomahdollisuuksien lisäksi Åre tarjoaa runsaasti ravintoloita, kulinaarisia elämyksiä ja huvielämää sekä upeat ostosmahdollisuudet. Åren hiihtoalue ulottuu idän lapsiystävällisestä Åre Björnenin alueesta Åren keskiosan haastavien huippujen ja tasostaan kuuluisan off piste -tarjonnan kautta lännen Tegefjälliin ja Duvediin, jotka ovat erityisesti carving-laskijoille paratiiseja. Åren tunnetaan myös tapahtumistaan, myös tuleva talvi on niitä täynnä. Naisten alppihiihdon maailmancup lasketaan Åressa 19.-20. joulukuuta, freestylen maailmancup 16.-17. maaliskuuta ja ski crossin maailmancup 14.-17. Maaliskuuta.

-On upeaa, että voimme tarjota suomalaisille mahdollisuuden lentää suoraan Åre/Östersundin lentokentälle. Vakiintuneet kävijät sekä uudet asiakkaamme osaavat varmasti arvostaa tätä mahdollisuutta. Korkealaatuiset rinteet sekä monipuoliset talviaktiviteettimme ovat pian entistä helpommin suomalaisten saavutettavissa, kertoo Skistar AB:n PR Manageri Linda Wassell. -Yhteistyössä Skistar Åren, Blue1:n sekä Swedavian kanssa olemme mahdollistamassa suomalaisten matkailijoiden määrien kasvua Åren hiihtoalueilla. Tämä panostus uuteen lentoreittiin sopii hyvin osaksi pitkäjänteistä Ruotsin talvikohteiden markkinointia Suomessa, sanoo VisitSwedenin toimitusjohtaja Thomas Brühl. Åren alueen mahdollisuuksiin voi tutustua tänä vuonna myös Ruotsin osastolla Skiexpossa (2.- 4.11.). Talviruotsi.fi –sivustolle olemme keränneet Åren lisäksi myös muiden Jämtlannin alueen kohteiden tietoja. Viime kauden Åren vierailijoista viisi prosenttia olivat suomalaisia. Lisätietoa osoitteesta www.talviruotsi.fi sekä http://www.blue1.com/fi/fi/Kohteemme/Eurooppa/Are/

Pressikuvia: Image Bank Sweden / Åre http://imagebank.sweden.se/search/winter/?q=%C3%85re Skistar Åre http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/skistar-aare/image/list Blue1 http://www.blue1.com/fi/fi/Blue1/Lehdisto/ Lisätietoa antavat. Blue1, Communications Manager Jari Suvanto, +358 20 585 6000, jari.suvanto@blue1.fi Skistar Åre, PR Manager Linda Wasell, +46 70 674 74 74, linda.wasell@skistar.com VisitSweden, PR Manager Joonas Halla, +358 50 346 5256, joonas.halla@visitsweden.com

Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos haluat apua Ruotsiin liittyvän jutun kanssa!

Joonas Halla
VisitSweden