30. heinäkuuta 2009

Makunautintoja Tukholmassa 21.-23.8.

Tukholman keskustaan kokoontuu yli 300 ruoan parissa työskentelevää yksityisyrittäjää, huippukokkeja sekä yli 100 000 vierailijaa.

Tule ja maistele tiesi läpi Ruotsin ruokakulttuurin salojen. Taste Delights - tuo Tukholmaan tuhansia palkittuja herkkuja, jotka ovat vähintäänkin yhtä kiehtovia kuin alueet josta ne tulevat. Lisäksi tapahtumassa tutustut Ruotsin uusiin kykyihin, jotka yhdistelevät kansallista perinnettä uudella innovatiivisella tavalla. Ruotsin huippukokit kisaavat ja demonstroivat, miten ruotsalaisista raaka-aineista valmistuvat Ruotsin parhaat ruoat ja juomat. Tänä vuonna tapahtumassa lapset pitävät ravintolaa huippukokkien avustuksella. Luvassa on myös ruokaan liittyviä teatteriesityksiä.

Taste Delights on tapahtuma niin ruokakriitikoille kuin koko perheellekin. Luvassa on ruokaseminaareja, alueellisia picnikejä, kansainvälisiä paneelikeskusteluja, kokkikouluja, lasten tapahtumia ja paljon muuta. Tapahtumaan on ilmainen sisäänpääsy. Taste Delights järjestetään Tantolundenin puistossa Södermalmilla. Katso lisätietoja sivun vasemmasta laidasta löytyvän linkin kautta.

Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos haluat apua Ruotsiin liittyvän jutun kanssa!

Joonas Halla
VisitSweden